suca merhabalar.. boğazım çok fena şişti ne konuşabiliyorum nede yutkunabiliyorum çok canım yanıyor malum emzirdiğim için ilaçda kullanamiyorum 😔 canım yandığı için su da içemiyorum sütümün azalmasından endişe ediyorum nasıl iyileşebilirim önerisi yada başına gelip atlatan var mı ?
Thesra suca Sirkeyle gargara yap yatarken ılık ballı süt iç bunlar çoçabuk geçmesine yardımcı olucaktıe canım gün içerisindede ılık suyun içine yarım limon bal katıp içebilirsin yumuşak tutucaktır
Safiyee suca limon yemege calis cnm iyi gelir bn hep oyle yapiyorum cok sukur iyi geliyor ins. Sanada iyi gelirde hemen iyilestirsin col gecmis olsun
suca Thesra Safiyee cok tesekkur ederim annem simdi bal limon zeytinyağı karisimi yaptı onu yiyip yaticam ins iyi gelir :( cok zor bi durum cok saolun öneri için yarinda sirkeli gargara yapayım inş
Thesra suca Rica ederim çok geçmiş olsun en kısa zamanda geçer merka etmeyin sürekli yumuşak tutmaya özen gösterin iner şişkinliğide 😌😌