Organiktavuk Sibel5258 kaymağı bozdum derken sütün üstündeki kaymaktan mı bahsediyorsunuz? Ben onu yemek için alıp öyle mayalıyorumda bir şey mi kaçırdım 🙈
mehtapmirayuygun tutar tutar bende ilk mayalarken olcak mı tutucak mı diye endişe etmiştim ama olmuştu afiyetle yesin kuzunuz
[silindi] Taze süt mü kullandınız ? Bende yoğurdun kaymaklı olmasını istiyorum fakat bi tutturamadım.. krema koyan oldu mu aranızda ?