Kizlar buraya gun içinde hiç giremiyorum o yüzden bu saatte post acmak zorunda kaldım ben gecenlerde bebegim cok erken uyanıyor diye sitem etmiştim şimdide oglen 12 de kalkıyor oda ben zorluyorum kalkmasi için erken kaldırdığım zamanlar tekrar uyumak istiyor veya huysuz oluyor ne yapmam lazim gece erken de yatsa gec te yatsa bu aralar hep böyle doğal oalrak kahvaltı öğünü atlıyoruz bu arada kizim mama ve anne sütü almıyor sadece ek gıda yani. 17 aylik neden bu kadar cok uyuyor endise ediyorum şimdi bana erken de kalksa gec te kalksa sorun ediyirsun demeyin her anne gibi bende endise ediyorum fikirlerinize ihtiyacım var 🐥