Defnemom41 İyi akşamlar kızlar. 2. Ay aşılarımızı yaptırdık bir hafta önce. Yapan ebe koluna yapılan aşının küçük yara olucağını ona ellememem gerektiğini söyledi. Ama bizde herhangi bir yara filan oluşmadı. Acaba sizde de aynısı oldumu. Aşının tutmama ihtimali var mı bilginiz var mı ?
Mom8 Defnemom41 hemen olmaz canım 3 4 aylık olunca su topluyor sonra patlıyor kabuk tutuyor vs kızım 9.5 aylık hala tam iyileşmedi
Naz_N Defnemom41 daha az önce konuştuk biz de bunu eşimle ve annemle😊 bize de kabuk tutacak, yara olacak demişti hemşire ama hiçbir şey olmadı🙄
Mom8 Defnemom41 yok hemen olmaz merak etme. Her bebekte aynı olmuyor zaten oğlumda küçük bi yaraydı kızımda baya su topladı
Defnemom41 Naz_N bende 1 haftadır bekliyorum yara olcak diye çok sonra oluyomuş demekki yorumlardan anladığım kadarıyla içim rahatladıı
Defnemmm60 Defnemom41 aynı soruyu dusunuyordum bende bizde cuma gunu yaptirdkk bizimde nokta kadar kizariklik var bende tutmadi mi diye dusunuyordum
Mrw-95 Defnemom41 hemen olmuyor zamanla kızarıyor filan benim kızım 4 aylık verem aşısı yeri daha yeni kabuk bağladı
Birkoalaanasi Hemen olmuyor. İki üç haftayı bulmuştu hemen hemen hatırladığım. Sürekli kabuk bağlıyor ve düşüyor kendi kendine.. 8 ay bitti hâlâ kıpkırmızı duruyor, yavaş yavaş içine doğru gidiyor derisi de 🥀