ilk önce şunu söyleyim ilk gün gerçekten çok zorladı vazgeçip ayağıma alıcaktım nerdeyse karnını doyurdum bezini değiştirip odaya geçtim yatağıma aldım sakin şarkılar söyledim ninniler söyledim saçlarını sevdim sürekli kafasını sallıyordu ayağa alıştığından huysuzlanıyorduda uykuya geçemeyince kucağıma aldım sakinleşsin diye bidaha yatırdım yanına yattım yine huysuzlandı yine sakinleştirip yatağına koydum burda sabır gerekiyor işte o akşam 11 i bulmuştu uyuması ikinci gece yine aynı şekilde geçti ama daha sakindi 3. Gece hiç bişey konuşmadan sadece yanına uzandım 4. Gece kapı girişinde oturdum bekledim artık etrafı izleye izleye uyuyordu en sonda direk yatırdım çıktım odadan ses çıkarınca gittim yanına sonra ses çıkarmamaya başladı kendi kendine baktım uyuyor artık 🤱🏻 Ayyy uzun oldu valla kusura bakmayın :)