Kızlar merhaba 👋 hiç acımıyor korkmayin oyle ben de aşırı korkup kendimi kasmistim ama hiçbir şey olmadı. Özele gitmeye gerek yok devlet hastanesinde ücretsiz takıyorlar sıraniz gelmeden gidip sekretere ria taktircam diyorsunuz o işlemlerinizi ve ria yi hazırlıyor sizin sıraniz gelene kadar sonra dr takıyor çok basit bir işlem hemen gidin kafanız rahatlar valla 😂 😂 özele gidince hem muayene parası ver hem ria yi eczaneden al bi dünya para ne gerek var 😂 başka sorunuz varsa alabilirim 🤗