Bizde İstanbuldayız evde derecemiz var biraz o dereceye göre hareket ediyorum ve evet bu aralar havalar biraz sıcak olduğu için kat kat giydirmeye yavaştan veda ettik diyebilirim 😊 gelsin zıbınlı efil efil günler,şaka bi yana ben uzun kollu zıbın ve çorap giydiriyorum akşamda duruma göre bi tık soğuk olduğu için ya penye tulum yada ince bi pijama altı giydiriyorum
#4aylık