Deletedmom363 Merhaba oğlum 15 ay 10 günlük henüz tuvalet eğitimine başlamadık sizce geçmi kaldık yada daha erken mi sizler kaç yaşında başladınız neler yaşadınız neler önerirsiniz
Deletedmom318 Deletedmom363 Çok erken daha 😊 Kızım 1,5 yaşında çiş,kaka kavramlarını biliyor. Altına yaptığını söylüyor. Bir kaç defa da bezini çıkartıp bir kaç yere tuvaletini yaptı. Yavaş yavaş başladım verdiği belirtiler doğrultusunda
Deletedmom363 Deletedmom318 teşekkürler biraz daha bekleyelim o zaman ama birde şöyle bir durum var oğlum altını değiştirirken çok ağlıyor neden ağlıyor hala çözemedik bağlatmak istemiyor kaçıyor hep