Elif2904 Kızlar 21 günlük bebeğim.bazj günler çok oluyor.uyumuyor yemiyor.başarabilecekmiyim bakabilecek miyim kaygısına çok düşüyorum sizdede oluyor mu?
OZge35_5 Elif2904 olmazmi. Üç aylık oldu. Hala var o kaygı. Sanırım ömür boyuda olucak ve adına da ANNELİK denicek:)
Mehmetberatnnannesi Elif2904 biz 11 aylık olduk bu bence tüm anneler de var evladima yetebilicekmiyim basabilcekmiyim kaygısı her dönem olur ama suan siz daha çok yeni oldugunuz bu duyguları fazla yaşamanız normal allahın izniyle yetersiniz Bebeğiniz size herseyi öğretiyor tadını çıkarin bu günlerin çünkü çok hızlı Büyüyorlar😊 🌹
Ummus-kaan Elif2904 2 tane bebeğim var 🥰 oğlum 3 yaşını 3 ay geçti (39aylık) kızım 1 yaşını 1 ay geçti (13aylık) o yetememe duygusu beni mahvediyor tek başıma bakıyorum çok severek keyif alarak eğlenerek günü bitiriyoruz. Kızım tam bir meme bağımlısı sürekli emme durumundayız bu yüzden oğluma yetemediğimi düşünüp çok ağladığım zamanlar oluyor her annede var bence bu yetememe duygusu
Melike09 Elif2904 canım tabiki yeteceksin. Senin kokun sıcaklığın bile ona güven veriyor. Hepimiz bu duygulardan geçiyoruz. İnan kendine bu günler geçiyor ve hiç anlamıyor özlüyorsun o günleri. Normal böyle düşünmen. İç güdülerine güven annesi sensin ve senden iyi kimse bakamaz. Mutlu ol bol bol sarıl kokla kucagında uyut hissedin birbirinizi
ErvaEla Bebeğim 4 aylık her gün ona yetemediğimi düşünüp üzülüyorum ama biliyorum bu doğal bi duygu, sağlıkla mutlulukla büyütelim bebişlerimizi 🌸
Tubazraa Her annede her yaşında var bence kızım 3 aylık sanırım 30 da olsa sürekli ona iyi bir annemiyim diye düşünücem sanırım bu annelik ♥️ Eşimede bu soruyu çok sorarım sağolsun moral motivasyonunu tam gaz sunuyor 😂
Emeliss Elif2904 10 aylık oluyor hala düşünürken bulurum bazen kendimi anneliğin vermiş olduğu endişe duygusu olsa gerek 🧡
Melike09 Hafsa_islam Allah razı olsun canım. Aslında hepimizin ihtiyacı olan duymamız gerekn cümleleri yazdım. Zaten etrafta yeterince moral bozan cümleler duyuyoruz.