Merhaba bebeğimin 40ı çıktı yarın kalça çıkıklığı muayenesi var. Bu muayeneyi yaptıran var mı nasıl bi aşama izleniyor? Gerekli mi? Büyüklerimiz yaptırmamış yeni çıkmış galiba o falan dediler. Kararsız kaldım. Gaz sancısı çok fazla zaten kesin gidicem de bu muayeneyi yaptırmalı mıyım? Yardımcı olur musunuz?