laleninannesi benim oğlum şubat sonu gibi çok kötü hastalandı inan damlalıkla içiriyordum öksürük tutmuştu 90 cc bile içemiyordu. Doktorumuz zorlamayın azar azar verin demişti. Birde baya büyümüş öğün aralarını açsanız birşey olmaz artık 2-3 saaatte bir beslemene gerek yok demişti bize. Dönemsel kilo alımı azalıyor benim oğlum 2300 doğdu zaten zayıftı hareketlenince iyice azalmıştı kilo alımı o hastalıkta hiç kilo alamadı 300 g vermişti ama iyileşince çabukça toprlandı
rabbim şifanızı versin çabucak ❤️