Daktorm bu damlayı kullanmamı söyledi ama prospektüste 6 ay altı çocuklar da kullanılmamalıdır yazıyor 3 damla kullanıyordum 1 haftadan beri simdi gördüm bu maddeyi acaba kullanmayı kessemmi doktora sorsam güven açısından sorun oluştururum gibi geliyor bilemedim napsam