ebrut Anneler merhaba, ek gida donemine yeni başlayan bebekleriniz için hangi marka suluklari kullanip memnun kaldınız? Önerilerinizi rica ediyorum.
Sahreyldrm ebrut daha önce wee nin alistirma bardağı vardı cam kullanışlı olmadı malesef her yer atıyor kirilacakti artık ama şimdi Baby plus aldım akitmiyor hem bebek emdikçe akıyor su biz çok sevdik
eSved ebrut ya bende normal biberon dan veriyorum da icemiyo ondN kaşıkla veriyorum yada normal bardakka ama zor oluyor önüne akıyor hep
Sahreyldrm ebrut https://www.e-bebek.com/baby-plus-antikolik-akitmaz-kulplu-pp-bardak-240ml-pembe-p-byp-m0010775/?gclid=CjwKCAjwh472BRAGEiwAvHVfGmbf6JGImqJD9-MP-j1khEBprd_9sU8_5M4YA5TZD8tnexBlEPgZvRoCTzEQAvD_BwE
espalp ebrut avent damlatmaz bardak aldık penguenli olanı. Almaz olaydık. Hayatımda bu kadar akıtan akıtmaz bardak görmedim
ebrut espalp ben de onu almayı planliyordum. kardeşim de onu kullanmış hem bebek çekemiyormuş, hem de koku vardi diyor. vazgectim
ebrut [silindi] bardaktan mi içiyor. zor olmuyor mu? oioi slikon bardak aldim ama çok dökülüyor. kendi eline alip içsin istiyorum.
ebrut [silindi] şimdi araştırdım. urun normal bardak gibi değilmiş. hem akıtmıyormuş, hem her tarafından içmeye olanak sağlıyormuş. bana da mantıklı geldi. ya bu ürünü ya da nuk suluk alicam. tesekkurler
OgretmenimKukla ebrut Aventin eğitici bardağını aldık. Bizimki sevmedi. Kapağını kapatıp diş kaşıyıcı olarak kullanmayı tercih ediyor 🤷♀️
eSved ebrut ben eşime göstersem almaz çünkü ne zaman pahali bisey alsam hep bb osa goder de o yüzden 😂