Suleyapan hergün duş aldırın canım. Atletli gezsin. Sürekli yatıp durmasin. Kucaklayın, gezdirin, hava alsın sırtı biraz ,ya da yüzüstü yatsın. Elini yüzünü ayaklarini sık sık yıkayın, serinlesin cocuk. Benim oglum 13 aylik her gün duş aldiriyorum. Sık sık elini yüzünü ayaklarini yıkıyorum. Adanaliyim bende, 40 derece burda sicaklik. Ögle vakitlerinde küvete su doldurup suda oynatiyorum biraz, 😁