Tbaltn biz 4. ay aşısı için perşembe günü sağlık ocağına gidicez biz. 3. ayda da rota için gitmiştik. ebemiz çok titiz, her hastadan sonra dezenfekte ediyo odayı. o yüzden tedirgin olmuyorum ben. bi de aşıları geciktirmek de istemiyorum. ama doktor kontrolüne götürmüyorum 2 aydır. zaten sağlık ocağında boyuna kilosuna falan bakıyolar.