Thesra Olivki Mustelanın hassas ürünleri de var.Benim kızım da bir sorun olmadı her ürün herkese yarıyacak diye bir kaide yok elbette:)💜
SmallPrincess Mustela yenidoğan şampuan kullanıyorum çok mennunum 🤗 vücut sütü olarakta bünchen çok güzel ve mis gibi kokuyor
Erencinarinannesi ipek3 mustela Konak önleyici köpük şampuan kullandım ben 8. Ayına kadar 8 aydan sonra hipp e geçtim 2.5 aydır kullanıyorum memnunum
Wibbly Erencinarinannesi konak olmada dahi konak onleyici şampuan kullanmanın zararı oldumu acaba ? Bende babe nin kullanıyorum ama kızımın cok sacı dökülüyor 4 aylık suan. Acaba ondanmı diye düşünmedim değil
Nurhiram ipek3 ben uni baby kullandım kız ve erkek için ayrı olanıvar içeriğide temiz kokusu güzel fiyatı çok uygun öneririm
Erencinarinannesi Wibbly bizimki hiç Konak olmadı saçı döküldü lakin her bebeğin saçı dökülür diye biliyorum yerine yenileri gelip uzadı Bile