Sndskrsn Kızlar 10 günlük bebeğim var 2 saatte bir uyandırıp doyuruyorum doyururken de uyuya kalıyor gazi olsa uyuyamaz degil mi ? Uyuyan bebeğin gazını çıkartmak icin kaldırıp sırtına vurmak gerekiyor mu
HamzaSiracveBen Sndskrsn rabbim bagıslasın inşallah benim bebeğim sadece mama ile beslendi biz surekli gaz cıkartma peşindeydik ki kolay ogrenmişti mama ile beslendiği için postun üstte kalsın kuzum hayırlıaksanlar
iremceren Sndskrsn gaz çıkarmaya çalışırken uyanmıyorsa mutlaka çıkarın, sonra büyük sancılara sebep olmasın ❤️ Uyurken kendi alttan çıkarıyorsa zaten sizin için pek sorun kalmaz 🌸
Eymeninannesiiiiii Sndskrsn uyurken omzuma alıyorum gazını çıkartıyorum uyanmıyor bazen uyanıyor kucağıma alıp pış pış diyorum uyuyor bir dene belki seninde öyle olur
HamzaSiracveBen Sndskrsn aynen gazı olsa rahatsız olur sen gine yan yatır yuzu koyun yatır yada kucagında uyusun ben kucagında uyutup sırtını sıvazlıyordum 😌😌😌😌
kaansmom Sndskrsn ilk 2-3 ay uyusada gazını çıkarttım sırtına hafif vurarak çıkmıyorsa zorlamadım kendi çıkartıyordu☺️
milasmommy Benimde 10 günlük kızım memede uyuduğu için gazını her seferinde çıkartamıyorum. Ama kendisi tuvaletini yapıyor sesini duyuyorum alttan çıkartıyor o zaman gazını almama gerek yok değil mi ?
nursocum milasmommy öyle bişey yok gaz üsttende Çıkar korkmayın onun günlüğündeki bebekler uyanmaz zaten hafif hareketlerle Çakar’ın benim hep kucagımda uyuyordu oğlum çok özledim o günleri hiçte alışmıyorlarmış kucaga
milasmommy nursocum Valla memede uyuyor bir tek canım evdeki herkese göre kucağa alıştı ama 9 ay ben zaten kucağımda taşımışım gibi hissediyorum onu.
nursocum milasmommy ya minicik daha tadını çıkar o kadar güzel bi his ki benimki 3 aylık olcak artık öyle uyumuyor