Hsyh Nurbeyza molfix kullanıyorum doğdundan beri çok iz yapıyor o yüzden sleepy çok öneriliyor deniyeceğim
asellina20 Hsyh sleepy daha çok oturuyor bacaklarına ben o yüzden molfixe döndüm. Mopfixin pure and soft olanını deneyebilirsiniz
Birkoalaanasi 8 aydır canbebe kullanıyorum 🌸 çok memnunum, koku, taşırma ve lastik izi hiç yaşamadım.
Zynpoyku Nurbeyza molfix ve paddlers denedim canım memnun kalmadım şuan prima kullanıyorum memnunum ama molfix de iyi sadece bize yaramadı
Tubazraa Sleppy kullandım pişik yaptı molfix kullandım pişik devam etti can bebe kullandım oda pişik yaptı BİM’in bezini aldık çocuk da ne pişik ne başka bişey pamuk gibi uyanıyor sabah sızdırma filan hiç olmuyor bence bebekten bebeğe değişiyordur muhakkak deneme yanılma yöntemi oldu benim 😄
Eymn27 Tubazraa aynen benimkide öyle oldu ne kadar bez varsa kullandim bimin bezi iyi geldi şimdi onu kullaniyirum memnunum🙏
Sahreyldrm Nurbeyza 6 ay olacak Molfix kullanıyorduk şimdi minies kullanıyoruz 2 gün oldu alalı çok hoşuma gitti molfixten de memnundum sadece bu daha uygun geldi denemek istedim
Naz_N Nurbeyza pampers pure de kullanıyorum sleepy natural de, ikisini de beğeniyorum ama sleepy hem daha ucuz He daha ince olduğundan bir tık daha iyi geldi bana🐣
frambuazliturti Naz_N pampers pure kullanıyorum bende ama sızdırıyor sizde yaşadınız mı aynı problemi? Doğal olduğu için onu kullanmak istiyorum ama bizim bebiş küçük diye mi anlamadım
queenMother Molfix 6 sene önce kızımda hep molfix kullandım şimdi oğlum 11 aydır molfix hiç değiştirmedim çok iyi