sufflee belki eşiniz Nihat Hatipoğlu ile dua etmek istemiyordur. Ayrıca eş eştir sadece o da kendi başına bir birey annesi ne öğrettiyse öyle kalır yani valla kimse kızmasın da, anneannem geldi aklıma, ben bekarken anneannemde kalırdım ve o da Nihat Hatipoğlu karşısnda dua ederdi beni de çağırırdı. Oysa ben odamda okurdum yasinimi namazımı kılardım.