Esraarass sanırım hamilton Du 🙈 hatırlamaya çalıştığım marka. Kendimize kullanmıştık çok güzel. Trukid birebir kullanıp satışını yaptığım için biliyorum biz memnun kalmadık. Eczanede çalışmıştım ordan biliyorum. Hem koruyuculuğu iyi değil. 50+ olduğu halde yiğenim çok beyaz tenli felaket derecede yandı trukid le… Üstelik yoğurt gibi kıvamı çok katı sürmek işkence. Hele ki hafiften yandıysan süreceğim derken çok acıtıyor. O yüzden sprey daha kolay. Vücuduna sıkarken sorun yaşamazsınız, yüzü içinde parmağınıza sıkıp yüzüne sürersiniz zaten. Nacizane tavsiyem tabiki 🤗🤷🏻♀️❤️🍀