Dorukcum_16 ilk gittiğimiz doktor sağ 3 sol 3 buçuk numara dedi. 2 ay sonraki kontrolüne özel de baran bari beye gösterdik o her iki gözüne 5 numara cam takılacak zamanla iyileşmesse ameliyat edicez dedi. Araştırdım İstanbul’daki iyi doktorlarda tedavi olan bi çocuğun annesiyle tanıştım şans eseri o da gittiği doktorun tedavi sürecini anlattı ve en düştükten başlayıp yavaş yavaş yükselterek gözlük numarası verdiğini söyledi. İstanbula gitmek gibi Bi şansımız yok maalesef maddi olarak ta eşimin işinden dolayıda imkanı yok hemen işten çıkarırlar. Ne yapacağımıza şaştık. Anne baba olarak evladımıza üzülüyoruz. 😔En azından burada varsa bilinen iyi bir doktor ona gidelim diye açtım bu postu. İlgilenip yazan herkese teşekkür ederim rabbim herkesin hastasına şifa versin benimkine de inşallah şu mübarek günlerin hatrına dualarımız kabul olsun inşallah 😔