Arasinannesiii
Yalan söylemiyor kendisi🥰 Eğer kafanızda açık bir yer varsa ve boya oradan kan dolaşımınıza girerse, elbette sütünüze de karışabilir. Ben bebeğim 2 aylıkken saçımı boyatmak istediğimde ebem açıcı boya kullanma demişti, içinde kimyasal madde çok fazla olduğu için ve saç dibine çok fazla değdirme boyayı dediydi, kafanda açık bir yer varsa kan dolaşımına karışabilir ve bebeğine geçebilir diye🙏🏽 genelde bu yüzden ya saç dibine uygulamadan boyanmalı veya kimyasal madde bulunmayan boyalar tercih edilmeli😇