ecenaznaz Merhaba hanımlar.. 2 aylık bir kızım var. Anne sütü ve mama veriyorum. Bugün her mamadan ve her emmeden sonra kaka yaptı. Kakasında beyaz beyaz yuvarlak sakız gibi şeyler var. Başına gelen var mı? Neden olmuş olabilir?