MinikMucizem1 ben o anne bebek çantalarından almadım, mamayı yapıp bekletmeyi de sevmiyorum. 1 saate yiyecekse suyu 60 dereceye, 1 saatten uzun süre sonrası için 100 dereceye ısıtıyorum ve biberona koyuyorum. Gerekli doz mamayı da yanıma ayrıca alıp gerekli durumda mamayı o an yapıyorum hemen🙄 Su an sadece aşı ve kontrole gidiyoruz malum ortamdan, yazın tatilde vs de mini bebek termos kullanmayı düşünüyorum🌸🌸