Katipmoms Merhaba arkadaslar 2 ay 6 günlük bir kızım var dofdugundan beri kakasını gütültğlü yapıyo yogun bir gaz cıkısı gibi oluyo biraz sıvı ve sarı renkte normal mi acaba?
Mom0870 Katipmoms emen bebekte sarı ve sıvı olur zaten. gaz varsa 3. Ayın sonuna kadar çekeceksin onu maalesef. He benim oğlum 5 ay 17 günlük hala gazı var ve kakasını yaptığını sesinden anlıyorum 😀
Miracimmm Katipmoms 50 günlük bebegim var aynı durum bende de var ama o sesi duyunca çok seviyorum.artik bebegimin o sesine sevinir olduk ailecek çünkü çok gaz sorunu yaşıyoruz
Defnemmm60 Katipmoms benim kizimda 2 ay 6 gunluk gecen hafta konstrolde bende gurultulu kaka yaptigini soyledm doktorumuz yagmurdan once gok gurulder dedi yani cok onemli bisdy degilmis😂
Katipmoms Mom0870 o sese bazen ürküyorum acıkcası ama yaptıktan sonra bebeğimde bir rahatlık oluyorki sorma 😅
Nildailay Katipmoms anne sütü alıyorsa kakası sarımsı olur beniö kızımda çok gürültülü yapıyodu o zamanlar hatta ben gaz çıkarmasına uykumdan uyanıyordum
morsevenfilolog Katipmoms Anne sütü alan bebeklerin kakaları sıvı, sarı renkli ve pütürlü olur. Normal yani. Çok gazı varsa, zorlanıyorsa da masaj yapmayı deneyebilirsiniz. ☺️