Limoncicegiiiii Prenses_annesiiiii aynen benle arkadasım aynı zaman doğurduk o sezeryan oldu onun kadar bende acı cektim oturtmadım kalkamadım çocuğu kucağıma alamadım agrıdan gecenin yarısı acile gittim
Prenses_annesiiiii Limoncicegiiiii aynen bende oturamadıgım için emziremedim günlerce, o kdar stresten dolayı sütümde gelmedi4 gün snra geldi sütüm fln filan 😏sonuç olarak normal dgum the end 😂😂
Snd34 Eslemidilinannesi canım hemen iyileşmez 30 gün falan sabretmem lazım teminattı kendini yorma fazla inşallah düzelir benim de çok dikişim vardı 2 ay oldu hakandan anlamıyla iyileşme yok yani