Arkadaşlar bebeğim 5 aylık sadece 4 saatte bir 70 cc İçiyor . Çok az içiyor ya onu bile gönüllü değil 🤦🏻♀️ Çişli bez yok bi sabah bi akşam değiştiriyorum altını oda azıcık yapmış oluyor . Kakasını 3 günde bir falan yapıyor .
Bu ay sadece 100 gram Almış .
Ek gıdaya 4. Ayda başladım ama yediremiyorum onuda.
aranız da benim gibi olan doktora giden varmı doktor iştah şurubu falan veriyor mu nolucak böyle