Oykulum Bittim kızlar öldürüyır beni sürekli mızmız 13 aylık her şeye ağlıyor huyu oldu iki saniye ancak mutlu hep yanımda durduruyor gece kalkıp üç saat oturuyor tutturuyor ne görse ille alacak ve dökecek ben nasıl baş edeceğim
Buse_ Oykulum çocuğunuza bu bebek dedikçe böyle devam eder hanfendi malesef robot değiller programlama olmuyor
aylamamedli Oykulum sizin cocuk simdi iyimi? Benim 8aylik kizim gun icinde hep huzursuz. Arabada,disarda,evde her yerde mizlanir,aglar,huzursuzlanir. Cok korkuyorum sonra cocukda sorunlar olur
Tugcekacar Oykulum 5 aylik valla bilmiyorum dr lar heraey normal diyor bi sorun gozukmuyor dalgin bi srkilde uyku yok uyanik oldugu her dakka aglayatak mizlayar geciyor
Oykulum Eminayaz yaaa ne kadar hamileliksiniz ben kendimi çok kötü hissediyorum nasıl baş edeceğim böyle edemiyorum
annesininasklari Benimde 10 aylık bebeğim var özellikle gündüzleri aşırı huzursuz uykuya zor geçiyoruz ve bende hamileyim 😓
Oykulum Smyrnaasimrani hamile olduğum için sanırım zor geliyor bilmiyorum sanki herkesin bebeği akıllı ben öğretemedim
Smyrnaasimrani Oykulum 8 aylık kızım var peşinde koşmaktan 40 kilo kaldım benimki hiç uslu değil yani çok uslu bebek de görmedim çevremde