Deletedmom277 canın kızım 5 bucuk aylık. Dogdugundan beri kusuyor. 2aylıkken hafıf hırıltıyla tanıstk burun temizliyoruz cok sukur azaldı. Ama kusmamız devam ediyor. Bunları drumla paylastm alerji degil refluduur dedi. Bazen bir bakıyorum cocuk kusmuyor, bazende şarıl şarııl kusuyor. Acılcası birseyler in tetıkledıgıını dusunuyorum.sımdı bugun tadımlara gectk. 1 cay kasıgı yogurt la basladık. Alerjik bebekse yarına belli olur mu. Sızınki nasıl ortaya cıktı. Ben bunu 5 aydır hep dusunuyorum harap oldum,, 😔