milasmommy bende şarjlısı var aşırı memnunum göğüs uçlarım yaraydı onlar bile geçti çünkü bu daha kontrollü bi çekim yapıyor manuel de aldım başka markanın doktor kesinlikle kullanma dedi kontrolsüzce bir çekim oluyor ve daha çok yara olur dedi zaten buna bu kadar para verene kadar şarjlı alabilirsin 100 lira fark var sadece