Sinif177 Ebrarayla1 ilk doğduğunda derisi soyuluyordu. Doktor gördü. Ben kendi bebeğime coresatin kırmızı bariyer kullandım, tavsiye ederim dedi. Ben de onu aldım. 4 aydır kullanıyorum memnunum.