Canım bence emzirmeden önce biraz sağmalısın ön sütü ondan sonra emzirmelisin bende hep oluyordu artık bebeği emzirmek istemiyordum psikolojik olarak önden sağmaya başlayınca çok iyi oluyordu bu durum sütüme de yansıdı hem sağıp hem emzirince süt artıyor bilgib olsun