DenizAlpinAnnesi Heyecanlandiginda veya agladigindda elleri titriyor su son 2 gündürde kendini sIKIYor ara ara endiseleniyorum doktoru iletisim kurmaya calisiyor diyor ama asirisIKIYOr kendini
Aselinannesii6 DenizAlpinAnnesi titreme gibi değilde çırpınma gibi böyle ellerini ayaklarını çırpinir gibi yapiyo 2 aylığız
Symirna35 DenizAlpinAnnesi benim oglumda 2,5 aylik iki gundur oluyor.nete bakmistim buyume ataklari diye birsey var alakasi varmidir bilemedim ama tam suan atak haftasindayiz biz.kus gibi cirpiniyor ozellikle sag eli titriyor korktum dun bende😞
Mom987 DenizAlpinAnnesi Doktor bir şey diyorsa belki de yoktur. Hem normal tepki veriyor heyecanlanan bebek yapar ki böyle hareketler.
HamzaSiracveBen DenizAlpinAnnesi aynen kuzum doktoru dogru soyluyor artık buyuyor ve sesleri duyuyor gormesi betlesiyor haliyle bir sekılde vucud tepki veriyor heycanlanıyor yada korkuyor oyle oldugu vakıtte gozlerı buyur ses fazla aldıysa korku gibi avucunu sıkabılır bir suru tepkı verebılır buyuyor annesi artık ☺️☺️☺️
BrcnBlgn DenizAlpinAnnesi Hangi esnada kendini kasiyor? Oan istedigi birsey olmamis olabilirmi sinirlendigi an kasio olabilirmi kendini
DenizAlpinAnnesi BrcnBlgn mesela anakucagindaydi ikina ikina kendini kasti aldim kucagima kucagimda tekrar aynisini yapti dünden beri huy edindi ara ara yapiyor
BrcnBlgn DenizAlpinAnnesi Kabiz falan deil dmi benim kizimdada olmustu ben korkuodum kipkirmzi oluodu bole 40 sanie falan suruodu sk sk yapiodu ama farkettmki snrlendgnde istemedgi bseye zorladgmda yapiodu sonra unuttu
DenizAlpinAnnesi BrcnBlgn yok kabiz degil oglum durup dururken yapiyo kucagimda da yapiyor bilmiyorum sürerse tekrar sorucam doktoruna