Beni. Bebeğim 2 ay 28 günlük be de bir buçuk saat bazen saat başı emziriyorum.hepsinde de emiyor bende doymuyor mu acaba diye düşünüyorum ama bez takibide normal.gercekten doydu mu doymadı mi diye düşünmek çok yıpratıyor insanı. Benim doktorum demişti gaz sancısı olan bebekler sürekli meme de kalmak istermiş. Sizlerin de çocuklarınızın gündüz uykuları problem mi. Oğlum nerdeyse gündüz hiç uyumuyor, emiyor yerine koyuyorum hemen uyanıyor.sizinkiler nasil