Dünden önceki akşam 3 ay 11 günlük bebeğim düştü düştüğü yer çok yüksek değil kayarak düştü sürekli kontrol ettim biseyi yoktu ne gözlerde kayma ne kusma dün aksam 24 saat geçtikten sonra kustu ama elini ağzına götürüyordu ondan kusmuş esim yanındaydı bugün gözlerine baktım sağ gözü biraz digerinden büyük gibi geldi düşmeyle alakasi olabilir mi doktora da gidemedim lanet virus yüzünden yarın gitmeyi düşünüyorum