Kizlar bebeğim 3 ay 22 gunluk.3.ayına kadar mutlu sağlıklı çok uyumlu bı bebekti hiç zorlanmadım. Kilo alimida gayet güzeldi sadce meme emmesi çok azdı ama kilo alımı iyi olduğu için neyse diyordum. Ama 3. Ayından sonra çok huysuzlasti eskisi gibi mutlu değil sanki böyle sabahları uyanır sesler çıkarır bagirirdi artık onları yapmıyor yine emmesi sıkıntılı bu yüzden 20 günde sadce 200 Gr almış diğer aylar 1 er kilo alırdı göğsünde hirlama var ve kakası sürekli mukuslu yani sağlık sorunumu var acaba 1 hafta içinde 4. Ay aşılarını yaptırmak için gidicez doktora onu bekleyemiyorum artık 3. Ayında herşey normaldi hatta kafasını tutmuyodu onuda tutmaya başladı ama kilo alımı bide sanki mutsuz oluşu beni çok üzüyor bilmiyorum ben mi kuruntu ediyorum.. dış falanda çıkarmıyor atak gibide degil.. neden bu kadar az kilo aldı bu defa diğer aylar sağar verirdim hep bu ay çoğunlukla gogsumden verdim bu yüzden mi almadı kilo bilmiyorum emmiyor yeterince .. sizcede çok az değil mi 20 günde 200 Gr alması