Busraninannesi Kızım 4 aylık ama atesi iki gündür 38.4 oluyo bugün acile görürdüm ilgilenen olmadi sonunda bir doktor geldi diyorki bir şeyi yok ama kızım yaniyo meme redd ediyor nap8cam bilmiyorum eğer boyl3 devam ederse yarın özele gidicem devlet bakmiyo
Deletedmom50 Busraninannesi Bogaz enfeksiyonu yada idraryolu enfeksiyonu diye bakmadılar mi tanı koymadilwr mi
Yasemin000 Busraninannesi canım calpol ver 4 saatte bir 39 u görürsen fitil ver yarım paranox doktorum bana öyle söyledi. Fitil ve calpol fayda etmezse ılık duş aldır saçlarını sokma zıbınla dursun koltuk altı boynu baldırlarına soğuk kompres yap. Emziriyorsan bol bol emzir su veriyorsan su ver vücut susuz kalıyor çünkü Allah şifa versin ateş bir hastalık değil bir hastalığın belirtisidir vücut uyarı veriyordur 3 gün sonunda ateş düşmezse doktora başvurulmalıdır benim bildiklerim bu kadar
Busraninannesi Deletedmom50 hayır sadece ateşini ölçtü 38 cıktı başka muayene etmedi yarim saate anca baksı zaten bebege
Bulutbey Busraninannesi bence acilden giriş yapın özel bir hastaneye mutlaka gidin. 38 derece ateş azımsanacak bir ateş değil. Çok geçmiş olsun. Birde eğer gidemezseniz bu gece ılık su ile ıslatılmış bezlerle eklem yerlerine kompres yapın. Umarım düşer🙏🏻
Busraninannesi Yasemin000 canım calpol veriyorum fitil de demin verdim ılık duşta aldırıyorum bugün 3 kez aldırdım ama düşmeyi ateş delircem birde bugün hiç çiş yapmadi😣
Yasemin000 Busraninannesi bu gece de bekle baktın düşmedi özele götür yarın ama korkma ateş bağışıklık güçlenmesi için iyi bir şey tabi birde gel bunu biz annelere anlat çok zor 😞 inşallah hemen düşer
Busraninannesi Deletedmom50 aynen canım artık yarın direk özele götür cem hiç istahifa yok süt içmiyor zar zor veriyorum
Deletedmom50 Busraninannesi yok kuzum götür tabiki iyi değil inşallah önemli birşey yoktur korkma normal.bebekler hastalanıyor geçiyor ❤️