Araseymen yigitcren bol bol yarim saatte bir emzir bebeğin sarılıktan uyuduğu için memede yeteri kadar ememiyordur 2 saatte bir sarılığı olmayan bebekler için senin yarim saatte bir emzirmen lazım canım.
kbra2234 yigitcren önce emzir sonra mama ver ben öyle yapmıştım hastanede yattık sarılık yüzünden bi gece doktorum öyle yapmamı söyledi
Fatoserin yigitcren canım bebeğim 16 günlük doğduğunda bir hafta yattı Işın tedavisi aldı ve hala devam ediyor bol bol emZiriyorum kilo alımına dikkat edin dedi almaya devam ederse kendi kendine geçer dediler ama kilo alımı durur ve düşerse hastahaneye mutlaka getirin dediler
Gizemensar yigitcren cok emzirme gerekiyor gerekirse 5 dakikaya bir 15 dakikaya bir umarım bir an önce duzelir
Efekuzeyy Geçmiş olsun canım benim 2 çocuğumda da olmuştu sarılık doktorumuz 45 senelik tecrübeli bir doktor bize serum suyu vermenizi söylemişti su yerine günde 1 çay bardağı kadar icirdik bize iyi gelmişti. Doktoruna bir sor istersen
2balbiranne yigitcren geçmiş olsun . Benim kızım da doğduğun da süt veremiyordum diye sarılık başlangıcı olmuştu doktor mama ver gece uyuduğunda da uyandır sık sık süt ya da mama ver demişti saat kurup uyanıyordum sende uyandır hep.