Biz 1 aylık olduk içine atlet üzerine kısa kollu zıbın giydiriyorum terlemiyor. Altına hiçbişey giydirmiyorum gece yatarken üzerini örtüyorum sadece. Bacaklarını kollarını kontrol ediyorum soğuk mu diye. Daha da kalın giydirince isilik oluyor. Bende korkuyorum hasta olur diye ama nasıl alışırsa öyle gider.