Balbademim3 Siz neler aldınız sezaryen sonrası için çok güzel korseler vardı aldınız mı 😊 bebek için de şampuan vardı uyguna bübchen markalı
sukranaslier Balbademim3 yarın gelecek bende vok tava almayı düşünüyorum sadece biri giderse aldırcam korsede sıcakta takılmıyor ki su gibi terliyorum
ymn2019 Balbademim3 ben aldım kalça ve beli saran modelden piyasaya göre hem çok uygun hemde kaliteli.
sukranaslier Balbademim3 insan çok bunalıyor iş yaparken problem yokta bebeği emzirirken çok zor oluyor