EmineAyan ilknurcelik ben kırkım çıktıktan 10 gün sonra filan çok az oldum lekelenme gibiydi. Yaklaşık 3 aydır da olmuyorum. 🤷🏻♀️
Nily ilknurcelik walla bende hala olmadım 75gün oldu doğum yapalı ne zaman olcam😞 kasıklarım bazen ağrıyor ama birşey yok
ilknurcelik EmineAyan ben 3 kez normal adet oldum 2 aydır bekle bekle olmadım bir ağrım falan da yok normal mi acaba bilemiyorum
ilknurcelik meruz ben 3 ay dolunca oldum adet. Her ay oluyordum 3 kez oldum toplam ama 2 aydır olmuyorum acaba hamile miyim diye sorular aklımdan geçmiyor değil 🤦🏼♀️
meruz ilknurcelik ya düzensizlik olması normal diye biliyorum canım sende sanırım hala emziriyosun bu süreçte normal demişti doktorum😌
Hediye ilknurcelik normal dedi bana doktor olursun olmazsın düzensiz olursun hiç olmazsın emzirsiğin sürece bunlar olur dedi