Edamutlukinali salyası çok aktığı için ıslak kalıyor muhtemelen. O yüzden olmuş olabilir. Benim kızım da 4 aylık ve çok akıyor salyası. Ben elimde müslin ağız bezleriyle geziyorum.evin her yeri ağız mendili. Sakın peçete kağıt havlu falan kullanmayın. Çok yumuşak pamuklu bezlerle sürekli silin ağzını. Islak kalmasın. Mümkün olduğunca kuru tutun. Bi kaç güne geçer Allah’ın izniyle