Deletedmom318 38 yaşında kaynım kalp krizi diye hastahaneye gitti fakat beyin kanaması geçiriyormuş ailenin hepsinde olan beyinde fazladan bir damar varmış amcalarıda aynı yaşta vefat etti bizimkisi imkansızdı 3 gün yaşayabildi malesef inşallah kısa sürede uyanır yengeniz çok zor Durum allahtan ümit kesilmez birden uyanıverir ki bence bilerek uyutuyolardır