Feyzzzz Sağlık ocağı bizede 4. Ayımızda verdi ama ben kullanmadım. Genel olarak doktorlar 6. Ayda başlıyorlar şuan kızım 5 buçuk aylık, 6.ay kontrolünü bekliyorum doktorumuz dedikten sonra hangi ilacı söylerse başlarız . Sağlık ocağı otomatik olarak 4. Aya giren her bebeğe veriyo ve verdikleri o ilaç hakkında hiç güzel şeyler duymadım o yüzden başlamak istemedim