Merhabalar,
5,5 aylik bebegim bugun aksam 17de koltuktan düşüp yuvarlanip kafasinin orta sehpaya carpti. Kucuk cizgi kan var kafasinin arkasinda. Acile goturduk doktor tomografi cektirdi, sonuc bekliyoruz evde. Cok uzgunum.. ve cok korkuyorummm😔 Var mi daha once basina boyle bisey gelen? 😔🙏