Seda1635 1 aylık olduğunda başladım bende, hiç durmadan ağladığı bir gündü zorunda kaldım da verdim o gün, belli bir ayı günü yok diye biliyorum ama tokluk hissi de veriyormuş bebeğe o yüzden emzirmeden ya da karnını doyurmadan vermeyin derim 🤷🏻♀️☺️