Artık ne yapacağımı şaşırdım, bebeğim bir aylık ve sürekli sürekli emmek istiyor süt bitince çekip çekip sinirleniyor süt gelmeyince mama veriyorum öyle ağlamayı kesiyor biraz önce 75 cc lik süt içti yine aranıyor ne yapacağımı bilmiyorum artık daha çok küçük bu kadar içmesi normal mi, geceleri 20 dk da yarım saatte memeye kalkıyor uyumuyor 😭