Ahhhhh ahhhh derin yaram..
İlk 7 8 ay surmedim bir şey oraya sonrasında kendini hazır hissedip alıyorsun zaten. O yüzden sıkma kendini. Ben jilet kullanıyorum ve sürekli kıl problemim var. Ağda alerji yapıyor epilasyona gideceğim derken korona oldu. Jilet gerçekten berbat bir olay. Gerçi pratik çözüm iyi ama geri dönüşü çok çok zor.