Merhaba oğlum 1 yaşına giricek Haziran’da doğduğundan beri sadece emzirdim 6 ayında ek gıdaya başladık ama şuan sütüm yetersiz sıkıyorum süt zor çıkıyor bazen. Devam sütü içmiyor oğlum aptamil aldım onu hiç içmedi Pınar’ın devam sütünü aldım dün denemek için onu da içmedi ne yapabilirim biberon zaten almıyor lonsioh biberonu aldım yeni hoşuna giden bişey olursa içiyor strese giriyorum çözüm bulamadım bilgisi olan varsa söyleyebilir mi ?