Demet01 13 kasim😍 ben 5.5 aylıkken tadimlara başladım. Şimdi sabah erken mama yiyor. Uyuyup uyaninca kahvaltı yaptırıyorum labne+yulaflapasi+ev yapımı cicibebe+keçiboynuzu özü. Uykusuna yattıktan sonra çorba yada sebze püresi birgün tuzlu veriyorsam diğer gün muhallebi tatlı veriyorum meyveli tabi her gün yoğurt. Geri kalan zaman dilimlerinde beni emiyor ve mama takviyesi yapıyorum . Doktorumuz fazla ek gıdaya geçtiğim ve sutum yetmediğinden anne devam sütüne ağırlık ver proteine ihtiyacı var 9 ay olana kadar %75 anne sütü yada devam sütü almalı çocuklar dedi.